Minimaal één keer per jaar wordt een onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder alle cliënten van WZH Thuiszorg. Momenteel gebruikt WZH Zorgkaart Nederland om inzicht te krijgen in de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Op basis van de resultaten van deze metingen maken we verbeterplannen. De verschillende metingen vullen elkaar aan en geven een beeld van de kwaliteit van de geboden zorg.
WZH Thuiszorg Den Haag - Overzicht Zorgkaart Nederland 2017 t/m 2021
2018, op basis van 83 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
7,8 |
Aanbevelingspercentage |
87% |
2019, op basis van 76 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,3 |
Aanbevelingspercentage |
97% |
2020, op basis van 108 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,1 |
Aanbevelingspercentage |
92% |
2021, op basis van 99 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
7,8 |
Aanbevelingspercentage |
* |
* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen
WZH Thuiszorg Leidschendam-Voorburg - Overzicht Zorgkaart Nederland 2017 t/m 2021
2018, op basis van 50 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
7,3 |
Aanbevelingspercentage |
82% |
2019, op basis van 30 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
7,9 |
Aanbevelingspercentage |
97% |
2020, op basis van 57 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,1 |
Aanbevelingspercentage |
96% |
2021, op basis van 73 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,6 |
Aanbevelingspercentage |
* |
* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen