Skip to main content

Ontevreden? Laat het ons weten

Wij vinden het belangrijk dat u zich thuis voelt in onze woonzorgcentra en tevreden bent over de zorg die u krijgt. Wij streven ernaar u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg van WZH. Als dit het geval is, maak uw klacht dan bespreekbaar.

Iedereen aan wie WZH zorg verleent of heeft verleend, kan een klacht indienen. Wanneer u zelf niet in staat bent een klacht in te dienen, kan dat namens u gedaan worden door uw eerste contactpersoon.

 

 

Samen de kwaliteit verbeteren

Als u niet tevreden bent, kunt u uw klacht bespreken met de medewerker(s) om wie het gaat of met zijn/haar leidinggevende. Onze medewerkers, teamleiders en locatiemanagers staan altijd open voor uw klachten. Daarbij maakt het niet uit of het gaat om bijvoorbeeld fouten in de medische behandeling, de bejegening of een maaltijd die niet naar wens is. Door klachten bespreekbaar te maken, kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken.

Vindt u het lastig om uw klacht mondeling te bespreken? Vul dan het WZH-waarderingen en klachtenformulier in. Deze kunt u ook opvragen bij het Servicepunt. Wilt u uw klacht liever met een onafhankelijk persoon bespreken, dan kunt u terecht bij de klachtbemiddelaar.

Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat uw klacht op de juiste en professionele manier wordt behandeld. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. WZH heeft een klachtenregeling ingesteld en een Adviescommissie aangesteld. De klachtenregeling biedt u verschillende mogelijkheden om met uw klacht om te gaan. Meer informatie over onze klachtenregeling vindt u in de 'Folder Uw klacht bij WZH', onder de downloads.

Klachtenbemiddelaar

Heeft u een klacht? Stuur deze dan per e-­mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De klachtenbemiddelaar neemt dan contact met u op om te bespreken op welke manier u uw klacht behandeld wilt zien.

U kunt ook direct contact opnemen met de klachtenbemiddelaar.

Willemien Hoogvliet
Telefoonnummer: 06 14 86 21 54
​E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Cliëntvertrouwenspersoon

U heeft recht op ondersteuning van een cliëntvertrouwenspersoon bij vragen, ongenoegens en of klachten inzake de zorgverlening op het gebied van onvrijwillige zorg (in het kader van de Wet zorg en dwang).

De cliëntvertrouwenspersoon is in dienst van Zorgstem, een onafhankelijke organisatie en kunt u bereiken via onderstaande contactgegevens:

Carin Schaaff
Locaties: WZH Bezuidenhout / WZH Carel van der Oever / WZH De Sonneruyter / WZH De Strijp / WZH Hoge Veld / WZH Nieuw Berkendael / WZH Sammersbrug / WZH Transvaal / WZH Waterhof.
Locaties: WZH Vliethof / WZH Oosterheem / WZH Prinsenhof / WZH Leilinde.
Telefoonnummer: 06 36 36 18 43
E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Lia Mennink
Locaties: WZH Vliethof / WZH Oosterheem / WZH Prinsenhof / WZH Leilinde.
Telefoonnummer: 06 405 784 52
E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.