Minimaal één keer per jaar wordt een onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd in alle WZH woonzorgcentra. Momenteel gebruikt WZH Zorgkaart Nederland om zicht te krijgen op de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Daarnaast worden één keer per jaar diverse zorginhoudelijke aspecten getoetst. Op basis van de resultaten van deze metingen maken we verbeterplannen. De verschillende metingen vullen elkaar aan en geven een beeld van de kwaliteit van de geboden zorg.
WZH Revalidatie - Overzicht Zorgkaart Nederland 2020 t/m 1e helft 2024
2020, op basis van 11 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,2 |
Aanbevelingspercentage |
100% |
2021, op basis van 39 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
7,4 |
Aanbevelingspercentage |
* |
2022, op basis van 12 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,3 |
Aanbevelingspercentage |
* |
2023, op basis van 20 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,6 |
Aanbevelingspercentage |
* |
1e helft 2024, op basis van 13 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,3 |
Aanbevelingspercentage |
* |
* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen.
Naast Zorgkaart Nederland heeft WZH Revalidatie vanaf 2017 een continue cliënttevredenheidsonderzoek.
Continue cliënttevredenheidsonderzoek
Naast ZorgkaartNederland heeft WZH Revalidatie een continu cliënttevredenheidsonderzoek.
2020, op basis van 98 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,0 |
Aanbevelingspercentage |
74% |
2021, op basis van 118 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,1 |
Aanbevelingspercentage |
89% |
2022, op basis van 130 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,3 |
Aanbevelingspercentage |
95% |
2023, op basis van 117 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,3 |
Aanbevelingspercentage |
93% |
1e helft 2024, op basis van 82 waarderingen |
|
Waarderingscijfer |
8,5 |
Aanbevelingspercentage |
95% |
Bij het aanbevelingspercentage van het continue cliënttevredenheidsonderzoek gaat het om het percentage mensen die WZH een 7, 8, 9 of 10 geven.