Bij revalidatie bij WZH gaat het om u. U mag verwachten dat wij kwalitatief goede zorg leveren. Om onze goede kwaliteit te behouden, horen wij graag waarover u tevreden bent en wat beter kan. Daarom gaan we met u in gesprek.
Dit doen we via cliënttevredenheidsonderzoeken en we toetsen de zorg met het kwaliteitssysteem PREZO.
Op de website van ZorgkaartNederland kunt u WZH Revalidatie een waardering geven. Daarmee helpt u anderen om te kiezen tussen verschillende zorgaanbieders en u helpt ons de kwaliteit te behouden.
WZH Revalidatie heeft het PREZO keurmerk in de zorg voor alle intramurale zorgproducten die bewoners van ons woonzorgcentrum ontvangen. Om onze kwaliteit te toetsen hanteren wij het kwaliteitssysteem PREZO met als uitgangspunt het landelijke Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg. Net als bij WZH staat hierin de cliënt centraal.
Minimaal één keer per jaar wordt een onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd in alle WZH woonzorgcentra. Momenteel gebruikt WZH Zorgkaart Nederland om zicht te krijgen op de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Daarnaast worden één keer per jaar diverse zorginhoudelijke aspecten getoetst. Op basis van de resultaten van deze metingen maken we verbeterplannen. De verschillende metingen vullen elkaar aan en geven een beeld van de kwaliteit van de geboden zorg.
2019, op basis van 40 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,0 |
Aanbevelingspercentage | 90% |
2020, op basis van 11 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,2 |
Aanbevelingspercentage | 92% |
2021, op basis van 39 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 7,4 |
Aanbevelingspercentage | * |
2022, op basis van 12 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,3 |
Aanbevelingspercentage | * |
* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen.
WZH Revalidatie staat pas vanaf 2018 apart op Zorgkaart Nederland. Vandaar dat WZH Revalidatie in 2017 geen waarderingen had. Naast Zorgkaart Nederland heeft WZH Revalidatie vanaf 2017 een continu cliënttevredenheidsonderzoek.
2019, op basis van 112 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 7,9 |
Aanbevelingspercentage | 67% |
2020, op basis van 98 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,0 |
Aanbevelingspercentage | 74% |
2021, op basis van 118 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,1 |
Aanbevelingspercentage | 89% |
2022, op basis van 130 waarderingen | |
Waarderingscijfer | 8,3 |
Aanbevelingspercentage | 95% |
Het aanbevelingspercentage vanuit het continue cliënttevredenheidsonderzoek wordt op een andere wijze berekend dan het percentage op Zorgkaart Nederland. Op Zorgkaart Nederland gaat het om het percentage mensen die WZH aanbevelen. Bij het continue cliënttevredenheidsonderzoek gaat het om het percentage mensen die WZH een 8, 9 of 10 geven.