Cliënttevredenheid

Bij WZH Carel van den Oever gaat het om u, en u mag verwachten dat wij kwalitatief goede zorg leveren. Om onze goede kwaliteit te behouden, horen wij graag waarover u tevreden bent, en wat beter kan. Daarom gaan we met u in gesprek.

Dit doen we tijdens familiebijeenkomsten, via cliënttevredenheidsonderzoeken en we toetsen de zorg met het kwaliteitssysteem PREZO.

ZorgkaartNederland

Op de website van ZorgkaartNederland kunt u WZH Bezuidenhout een waardering geven. Daarmee helpt u anderen om te kiezen tussen verschillende zorgaanbieders en u helpt ons de kwaliteit te behouden.

Ga naar ZorgkaartNederland

Onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek

Minimaal één keer per jaar wordt een onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd in alle WZH woonzorgcentra. Momenteel gebruikt WZH Zorgkaart Nederland om zicht te krijgen op de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Daarnaast worden één keer per jaar diverse zorginhoudelijke aspecten getoetst. Op basis van de resultaten van deze metingen maken we verbeterplannen. De verschillende metingen vullen elkaar aan en geven een beeld van de kwaliteit van de geboden zorg.

WZH Carel van den Oever - Overzicht Zorgkaart Nederland 2017 t/m 2020

Zorgkaart Nederland 2017 2018 2019 1e helft 2020
Waarderingscijfer 7,1 7,9 7,7 7,6
Aanbevelingspercentage 67% 91% 81% 81%
Aantal waarderingen op basis van 3 waarderingen op basis van 11 waarderingen op basis van 68 waarderingen op basis van 21 waarderingen

Locatie Carel van den Oever valt vanaf de fusie tussen Cato en WZH per 1 juli 2019 onder WZH.